Schaatsen

Hallo Leurinkjes
ik heb een verhaal gelezen ,over schaatsen.
ik kon het zelf ook wel een beetje,wij woonden in brunnepe, dus wij gingen naar VZOD nu zal ik ook nog even zeggen waar die letters voor staan.
dat was ,vooruit gang zij ons doel ,,
we gingen ook vaak vooruit als het anders was klopte er iets niet.
maar ik had een keer de pech, dat ik in mijn snelheid,een touw vast greep dat touw zwiepte door, en toen ik wakker werd was dat bij mijn moeder in de kamer ,ik heb nooit meer geschaats,
maar er waren ook nog wel andere leuke dingen,wat zo vreemd is dat je die dingen allemaal nog zo goed weet ,terwijl het toch zo,n dik vijftig jaar geleden is .
ik wens jullie allemaal een goed paasfeest toe en de groetjes
van marrie van ome gait en tante rule
nog even een tip als jullie stoepen groen zijn van de winter en je hebt aardappels gekookt giet ze af ,op de tegels en ze worden mooi schoon maar voor je alle tegels hebt gehad is het weer winter.zo blijf je mooi bezig .

2 Reacties

  1. reactie op schaatsen
    Eindelijk weer eens een leuk verhaal Daar zat ik echt op te wachten.Hebben jullie dat nu ook dat er om jullie heen zoveel mensen ziek zijn of zelfs sterven ?
    Het lijkt wel of je er van afstompt Ergens heb ik zoiets van wie nu weer. Daarom vind ik echt leuk om weer eens een leuk verhaal tegen te komen Wie volgt?
    Wie vrolijkt me op?
    Groetjes Geesje

  2. Grappig verhaal Marrie, van ome Gait en tante Rule.

    Jij ben nr. 3 Marrie die mij zegt waarvoor de afkorting VZOD voor staat. Maar toch bedankt!
    De eerste was mijn broer,de tweede een onbekende (ene de Haan) en nu jij. Als je de naam de Haan aanklikt ,bij zijn reactie op IJssellijke tijden komt onmiddellijk de huidige VZOD ijsbaan te voorschijn, voor mij onherkenbaar.
    groetjes van Bea

Geef een reactie

