Zingen

Lieve Familie

Eigenlijk voel ik me een beetje schuldig dat ik dit stukje schrijf maar Het is Dina die me ieder jaar weer vraagt naar Kampen te komen om met soms een hele groep nichtjes te zingen We worden altijd eerst op de koffie uitgenodigd bij onze neef Dick van ome Gait en tante Rule Hij wacht ons op met verse appeltaart die hij zelf heeft gebakken Dit jaar was heel bijzonder want Dina had twee vriendinnen van vroeger meegenomen Het waren Hilly Landman en Bep Weiland Het waren ook vriendinnen van mijn zuster Dik Ik had ze meer dan 50 jaar niet gezien en het was of er niets was verandert Jullie kunnen je niet voorstellen wat er die dag allemaal is besproken We hebben zelfs een prachtig lied gezongen waar Dick zomaar spontaan de orgel partij van op een band had Hilly kende alle coupletten uit haar hoofd en aan tafel hebben we ze met zijn allen gezongen Ontroerend .De middag in de stadsgehoorzaal was ok heel fijn Van 1 tot 5 zingen en alle teksten kennen dan moet je wel uit een goeie familie komen Ik ben Dina heel dankbaar dat ze ons ieder jaar weer verrast met dit verrukkelijk samen zijn Dick heeft zich op gesteld of hij een broer van ons was want zonder een heerlijke rijst tafel kom je niet bij hem weg en tot slot kregen we allemaal een trommel met zelf gebakken koekjes en op de deksel stond
Koekjes van Dick
naar recept van zus Dien
Ik hoop dat ze smaken
Ik?
Lust er wel tien

Dank je Dick voor de geweldig fijne dag
Als dank nam ik een voor jou een heel belangrijke opname van je zoon Gert Ook al zo,n muzikaal mens mee naar huis maar ik toon berouw en kom hem snel terug brengen
Heel veel liefs ook van je broeder Herman die onder de indruk was van je gastvrijhied

Geef een reactie

