Drie is teveel

De titel van dit stukje had ik snel te pakken, nu de rest nog en dat kost wat meer moeite.

Het is een min of meer zakelijk onderwerp en het gaat over grafrechten. Mijn vader had de grafrechten van zijn ouders overgenomen van Gerrit van Dijk, die deze ieder jaar heeft betaald. Ongeveer 65 euro per jaar. De gemeente Kampen verzoekt nu om de papieren van deze rechten op te sturen met vermelding van degene die deze rechten wil overnemen. Zelf heb ik al 2 graven in mijn beheer, die van mijn ouders en die van mijn overleden partner. Drie graven op mijn naam vind ik wat veel worden, vandaar mijn oproep:

Wie van de familie Leurink wil deze papieren op zijn/haar naam hebben en opsturen naar de gemeente Kampen? Het betreft het graf van onze grootouders: Marrigjen Mensink, overleden op 12-12-63 en Willem Leurink overleden op 02-08-1952.

De kosten zijn nu vastgesteld op 69 euro per jaar.

Zo, dit stukje is af , hopelijk komt er een positieve reaktie,

lieve familie, de groetjes maar weer,
fem leurink.

Eén reactie

  1. Persoonlijke mail naar Steven zojuist verzonden,met verzoek tot doorsturen aan Fem.

Geef een reactie

