Brief van mijn vader

lieve Mar Alles goed met je? Wij hopen van wel Met ons is alles oke Moe heeft wel tien keer uitgekeken  maar je hebt gelijk

Beter eens in de veertien dagen een goeie brief dan een sof brief elke week Trouwens je brieven vonden we altijd prima

Zeg Mar maak je maar niet te druk over Anneke,s cadeau Het zou wel leuk zijn maar je moet ook zuinig worden Als je staks

uit de nachtdienst komt zouden wij wel een dagje naar Utrecht willen komen Schrijf maar wanneer je dat uitkomt Ik kan in

Februari verlof krijgen Dus Mar je ziet maar Het geld is wel op maar wij hebben gratis reizen dus dat zal wel gaan

Gisteravond is onze directeur afgezwaaid en wij hebben flink feest gevierd en vanmorgen was ik uitgenodigd als enige

arbeider van de fabriek om tegenwoordig te zijn bij het afscheid op het stadhuis waar onze direceur afscheid nam van B.en W.

en vele hoge personen Ik voel me best thuis tussen al dat gekrapeul  Van avond heb ik weer vergadering met B.en W over

de lagere scholen en moe maar zeuren dat ikparfum op mijn zakdoek heb  Ik had vanmorgen iets op mijn zakdoek gedaan van

Anneke Van 50 cent de liter Nu je begrijpt dat ik stonk toen ik met een mooie slee arriveerde op het stadhuis  Over slee gesproken heb je nog plezier gehad met de sneeuw?

de sneeuw/? Jammer dat je niet hier was dan had ik jelekker inevreven Ik heb oe emist  Effin na de wacht komen we Het beste eur Skele mottelappe

De groeten an sinterklaus en an Arman oe vent  Va Ik stoppe nog  2postzegels in doen van twee cent dan oevie er gien 20 cent meer op te doen

Van voor de telefoon en computer

Margje Heep Smit

Geef een reactie

