Weer zo’n mooi ouderwets kiekje

Weer zo’n mooi ouderwets kiekje ,genomen voor het huis van Opoe en Opa Leurink . Er zal wel één van de twee jarig geweest zijn. De drie oudsten getrouwd , hebben alle drie al een kind .

Ome Dirk ,met net nog iets van te zien tante Garre (van ome Willem ) en Gait met denk ik , mijn oudste broer Wim op de arm.

Tante Anne met de schort voor , tante Nelle met een mooi kapsel ,op de achtergrond ome Jan .

Mijn moeder Rule nog net om het hoekje kijkend . Links tante Marre en vooraan, nog als jongens van plus minus 14 -15 jaar, ome Steven en Marinus .

foto-dina-voor-huis.jpg

Groet van Dina ,van Gait en Rule.  



2 Reacties

  1. Dina,nooit gezien deze foto.
    Ik kan niet iedereen plaatsen,o.a. wie is die stevige dame met het babietje op de arm ( met het witte pakje aan)?
    Groetjes, Bea

  2. Hallo Bea
    Ik denk niet dat je mij persoonlijk kent , maar ik ben de dochter van Marie steiginga_leurink uit makkum.
    Mijn moeder was altijd groot fan van foto’s en volgens mij is die stevige dame mijn oma met dan waarschijnlijk de oudste ( willem) op haar arm
    veel liefs gerry van der Pas-Steiginga

Geef een reactie

