Staking?…welnee! gewoon even wennen

Hallo Allemaal!

Met veel plezier en genoegen heb ik afgelopen tijd het weblog bijgehouden en alle bijdragen gelezen, foto’s bekeken en bewerkt en mails ontvangen van een ieder. Dank daarvoor!

Het is geweldig om te zien dat er in diverse hoeken en gaten, op zolders, in sigarenkistjes, fotoalbums en andere verzamelplaatsen, zoveel geschiedenis huist over onze familie! Wij zijn met enorm veel enthousiasme begonnen met dit weblog en willen dat zeker blijven doen!
(geen haar op mijn hoofd denkt daar anders over).

Wellicht is het een beetje eng en voelt het niet vertrouwd om je herinneringen met de wereld te delen (een weblog is immers voor iedereen te zien). Maar mocht je je angst en verlegenheid aan de kant hebben kunnen zetten, weet dan dat er aan de andere kant van het lijntje een familielid enorm geniet van jouw verhaal!

Dus….

Als je wil… stuur je bijdrage naar mij en ik zorg ervoor dat het wordt geplaatst.

Je kan natuurlijk ook altijd zelf reageren op een eerder geschreven verhaal!

Tot snel en veel plezier!

Steven Leurink (jr.)

dsc02552.jpg

2 Reacties

  1. Ach,Steven jr. krijg je ook nog te maken met rebelerende familieleden op het weblog. Had je dat kunnen denken toen je het opzette?
    Ook ik baal er wel van dat er nauwelijks gereageerd wordt. Want als een stukje is geplaatst en verder blijkt nergens uit dat het ook gelezen is, is dat onbevredigend. Het gevoel dat een schrijver moet hebben als zijn of haar boeken niet worden verkocht.
    Maar trek jij je er maar niets van aan, je doet je best en meer kun je niet doen.
    Oom Steven’s woorden:” d’er is nooit wat ewest” moeten ons tot voorbeeld zijn.
    Ik blijf rustig afwachtend, hopend op betere tijden voor het Leurink web log.
    Aan jou zal het in ieder geval niet liggen Steven!

  2. En voor wie aarzelt of haar/zijn stukje goed in elkaar steekt: Steven helpt, ik wil ook wel helpen en ik weet zeker dat Bea ook best adviseren wil.
    Kom op. Niet langer aarzelen, DOEN. Je doet er jezelf en je neven en nichten, en hun kroost misschien ook wel, een plezier mee

Plaats een reactie