Staking

Tot nu toe is deelname aan onze blog weinig spectaculair. Dat is netjes gezegd want in feite is het om te …..

sad.jpg

Sinds-ie draait, zijn er bijdragen van Wim Smit, van Bea, van Fem en van mij. En dat is het.

Ik heb nog wat stukjes in de maak en wat stukkies in ’t hööft, maar daar doe ik voorlopig niks mee. Niks mee tot er meer medewerkers zijn.

Kom op jongelui, klim in de kompjoeter en doe d’r ies wat an. Leurinksnazaten zijn toch niet van de soort die aan het begin van het jaar stijf staat van de goede voornemens en bij de eerstvolgende jaarwisseling nog niks van die stijfheid is verloren?

Beleefd aanbevelend de Leurinksblog.

Voor deze,

Wim van Gait en Rule

Eén reactie

  1. IK stop met staken. . Ik heb geen idee of het aan mijn gemopper te wijten is, maar de bijdragen stromen nu binnen. De blog begint ‘te leven’ en dat is meer dan goed.’

Geef een reactie

