Uit het archief van Dina de Bondt

dina-foto1def.jpg

 Hallo Allemaal

Deze foto is genomen toen opoe en opa leurink 40 jaar getrouwd waren en dat gevierd werd in Hattem ik dacht in of bij ,,De Leemkoele”

Op de achtergrond ome Henk een stukje ome Derk tante anne ,tante Derkien en nog een tante die ik niet herken .

Op de voor grond

ome Louw met Margje denk ik Dikkie Willem {Bolsward} mijn broer Wim Nog om het hoekje kijkende nog een broer van mij Dick .

Naast ome Lauw mijn oudste zus Jennie dan Marrie van ome Derk m’n zus Marrie en Wim van ome Henk .

Wat een gezellige foto hé!

Dina
dina-foto2.jpg

Hier een foto van weer het 40 jarig huwlijk en nu staan opoe en opa { de mensen waar alle om draaide}  er mooi duidelijk op met ome Willem ome Jaap en tante Anne

Wat denk je van die knickerbocker van ome Willem een echte A.J.C. broek

Dina
dina-foto3.jpg

Hallo Familie

Is dit niet een prachtige ontroerende mooie foto . Pappa en moeder [dat zeiden we ] pas verkering , genomen in Wezep 

Die pet van Pappa op de fiets van moeder . Heel leuk ! 

Dina
dina-foto4.jpg

Hier is de hele familie bij elkaar .

Wat prachtig hé !. Opoe met hoed en al .De mannen met de stropdas om .

Ome Steven staat er niet op ,want die nam de foto .

gr   Dina
dina-foto5.jpg

Hier een wedstrijd wie het eerste de kleren {die een eind uit elkaar gelegd waren }aan had getrokken en ik denk van mijn moeder want die werd op de foto gezet .

Ziet ze er niet { toch ook wel een beetje verlegen }op .Ik geloof dat!

gr Dina
dina-foto6.jpg

Wat dachten jullie van ome Derk en ome Willem!

Prachtig hé! 

gr Dina!

11 Reacties

  1. Ik herinner me dat feest nog heel goed. Het werd gevierd op de heide, ergens in de buurt van Hattem. Waarschijnlijk in de Leemkoele, een bekend uitgaansgebiedje voor Kampenaren, Althans wij kwamen er vroeger veel met onze ouders.
    Het was schitterend weer en er waren allerlei westrijden, meen ik me te herinneren.
    Het feest werd afgesloten met een diner in hotel Spoorzicht in Hattem. Dat hotel/café/restaurant was eigendom van, ik meen, een zuster van opoe.

  2. Lieve Dina

    Prachtige foto`s
    Volgens mij staat op de 2e foto mijn moeder en mijn vader en niet tante Anna
    Nel Haaksma-van Dijk

  3. Ik geloof dat nicht Nel gelijk heeft. Tante Nelle, haar moeder dus, gaat grotendeels schuil achter een groot glas melk. Ik veronderstel dat haar vader (veur mien: ome Jaap) naast haar zit.

  4. Hoi Dien,

    Geweldige leuke foto`s! Je vader kijkt wel héél vertederd naar je moeder.

  5. Hallo allemaal
    Geweldig die foto,s en verhalen van de familie .Zoals jullie weten gingen mijn ouders naar Bolsward. Henk en Willie waren in Kampen geboren,Marrie en ik in Bolsward Daarom hebben de meisjes veel gemist van het familie gebeuren Gelukkig is dat door de nichtjesdagen veranderd en weet ik wat meer van de familie in Kampen Eerst voelde ik me daardoor wel een vreemde eend in de bijt Echter,daar helpen de nichtjes je gauw overheen Ik heb de kinderen van broer Willie ook op de hoogte gebracht Ze waren van plan om mee te doen Femmie had Nieuw Zeeland al op de hoogte gebracht las ik Dus, jullie horen nog van me Gees

  6. Lieve Geesje

    Ineens had ik de foto,s van jou en jullie ouderlijk huis weer op mijn computer Ik vind het heel fijn als jij zonu en dan er ook wat opzet Ik mis nog de Meisjes van tante Nel en ome Jaap Mijn broer Willem heeft ook gevraagd of je nog eens iets van die misschien voor jou niet zulke Herinneringen kunt delen met ons Ik hoop alles goed met je
    Liefs Margje

  7. lieve Geesje Plotseling zijn alle foto,s weer in beeld Gek ding zo,n computer Het is net een toverdoos Wat mooi die foto, van je ouders en onze ouders voor de winkel Wie zijn die twee kinderen ?De vrouw helemaal links mevrouw de Ruiter Zij kwamen onze ouders soms halen om een stukje auto te rijden Wat fijn dat nu ook ineens de dochter van je zuster Marrie contact heeft gezocht Het net wordt uitgebreid met de volgende generatie Waar blijven de van Dijkjes?
    Een fijn paasweekend Margje Heep

  8. De kinderen op de foto voor de wikel zijn Hek en Willie

  9. Marigje Je vroeg bij de foto die voor de winkel in Bolsward is genomen ,wie zijn die kinderen ? Dat zijn links Henk en de andere is Willie

  10. Heb me inderdaad vergist in de naam , want ik wist wel dat dat tante Nelle was op de foto met het glas melk voor de mond . Heb nog niet eerder erg in de commentaren op de foto’s gehad , het reageren er op is leuk !
    Groet Dina !

  11. Beste Dina,
    hier de foto’s van jullie samenkomst in Haren. Als je de rest van de te scannen foto’s op een ander adres wilt, laat dat dan even weten. Ik vond het leuk om jullie na al Hilly’s verhalen eens in het echt te ontmoeten!
    groet

    Harma

Geef een reactie

