Mijn ouders zijn op 21 juli 1948 getrouwd.

opaopoeomaopa.jpggetrouwd.jpg

Mijn ouders zijn op 21 jul 1948 getrouwd. Van opa en opoe Leurink is op die dag ook een foto gemaakt.

Het krantenartikel  is van ongeveer een jaar later, ik kon geen foto vinden van hun 50-jarige huwelijksdag. Wel van andere gasten op de trouwdag van mijn ouders, die foto’s volgen nog!

-Fem-

Eén reactie

  1. Beste Steven,
    Als ver familielid en als amateur-genealoog (maker van de homepage Leurink) werd ik begin van dit jaar blij verrast met jouw bijdrage in de vorm van dit weblog. Wat een rijkdom aan verhalen, foto´s en anecdotes.
    In het verleden is er helaas maar weinig contact geweest tussen de twee Leurink-takken in Kampen. Toch heb ik bij het samenstellen van de homepage veel te danken aan jouw Leurinks. Zo ben ik erg trots op de bijdragen van “varre achterneve” Willem Leurink uit Zevenaar. Beide stukjes geschreven in het ABOK (Algemeen Beschaafd Ouderwets Kampers).
    Bedankt voor het vermelden van de link naar de homepage. Ik zal daar ook een verwijzing naar jouw weblog zetten.
    Als je het op prijs stelt, meld ik me binnenkort weer.
    Met vriendelijke stamboomgroet,
    Dirk Leurink

Geef een reactie

