Brief van Marinus aan broer Steven

  

Brief van Marinus aan broer Steven van 14 december 1944.

Brief van Marinus aan broer StevenBrief van Marinus aan broer Steven

  

(klik op de afbeeldingen om ze helemaal te bekijken)

Bij het uitzoeken van mijn vaders archief kom ik juweeltjes tegen. Pa heeft veel bewaard, zo ook deze brief  van ome Marinus! Met groen potlood heeft hij datum van ontvangst er op geschreven en onderaan het woord “inderdaad”.

Mijn vader zat toen in een arbeitslager in Hamburg. Er bevindt zich in zijn archief ook een brief die hij zelf heeft geschreven vanuit het kamp, de inkt is bijna verbleekt, kan nog geen leesbare kopie hiervan produceren. Daar moet wat op te verzinnen zijn, wie het weet mag het zeggen……..

fem .

Eén reactie

  1. Vandaag heb ik een kopie van deze brief naar tante Henny gestuurd. Heb haar ook gevraagd of ze “oude”
    sterke verhalen wil opsturen omdat ze volgens mij een ijzersterk geheugen heeft. Ze weet nu ook van het bestaan van de familieblog. Ze heeft familie in de buurt wonen, misschien met computer! Volgens mij weten nog maar bar weinig familieleden hier van. Dus geef dit zo veel mogelijk door! Ik heb zelf maar weinig emailadressen van de familie……………….

Geef een reactie

